Міністерство аграрної політики України направлено на пошук та розширення ринку збуту для українських продуктів харчування.
Ринки Китаю, Південної та Східної Азії, Середнього Сходу, країн ісламського світу вважаються найперспективнішими.
Під час виставки «Інтерагро 2014» експерт Мінагрополітики Богдан Шаповал розповів про стратегію розвитку експорту готової харчової промисловості: «Європейський ринок дуже консервативний, а ринок СНД і РФ займає не таку велику частину - 21% експорту харчової продукції, хоча з них більшість товарів з високою доданою вартістю» - зазначив він.
В міністерстві вважають що найбільш перспективним для експорту є Китай. «Це найбільший ринок продовольства в світі. Зараз він насичений продуктами з США та Австралії. В Китай перспективно експортувати овочі та сокові концентрати, суху молочну продукцію, м'ясо (свинина та курятина), зернові, олійні, кондитерську продукцію, крупи та муку» - відмічає експерт.
Зазначимо, що договір на поставку молочних продуктів з Китаєм був підписаний ще 1 вересня цього року і, як відмічає експерт, китайська сторона найбільше зацікавлена в імпорті молочних продуктів дитячого харчування з України, так як китайські аналоги дуже низької якості.
Далі за ринком Китаю йде ринок країн ісламського світу. Актуальність імпорту продуктів ці країни така сама як і в Китаї.
Не менш важливою є необхідність розвитку поставок на ринки Південної та Східної Азії та Середнього Сходу.
«Японія та Корея купують в Україні зернові та олійні, але цей ринок невеликий: 800 тис. т ячменю, 1 тис. т пшениці. До 2012 року Японія закуповувала в Україні молоко, але потім відмовилася від імпорту через низьку якість. З країн ісламського світу найбільш вимоглива до якості продукції - Саудівська Аравія», - розповідає експерт.